KORANG TAHU TAK KENAPA STEVIA PENTING UNTUK KANAK-KANAK??




Pasti semua ibu bapa tahu yang manisan atau”gula” adalah satu benda yang memang tak boleh dipisahkan dengan kanak-kanak.

Terlalu sedikit peratus kanak-kanak yang kurang gemar makanan manis. TABIAT MAKAN MANIS AMATLAH BAHAYA UNTUK ANAK ANDA!!

Anak korang akan menjadi hiperaktif, penambahan berat badan dan menyebabkan kerosakan gigi. Jangan pelik kalau tengok anak korang tak reti nak tidur dan aktif bermain je..

So, ini lah yang akan berlaku kalau anak korang berlebihan gula. Bahaya kan? Jadi, apa solution yang korang boleh buat?
KORANG BOLEH GANTIKAN GULA DENGAN PEMANIS STEVIA.

Sebab stevia ni, pemanis semulajadi yang bebas kalori


dan automatik tidak mempengaruhi pertambahan metabolisme dan berat badan.



 Selain itu, ia mampu melindungi gigi kanak-kanak dari karies gigi serta kerosakan gigi.




Sebab tu dalam VIGROW ada stevia kerana kita tahu dia selamat untuk kanak-kanak. Selain dari rasa mangga sebenar, VIGROW juga dimaniskan dengan pemanis semulajadi stevia.

Patut pun kalau VIGROW jadi vitamin wajib untuk kanak-kanak di luar sana. VIGROW bukan saje mengandungi bahan yang baik untuk kanak-kanak tapi mudah juga untuk dimakan.

Nak bekalkan anak ke sekolah pun tak susah sebab ia berbentuk sachet dan sangat mudah dibawa kemana-mana. Selit je dalam beg anak-anak.

Anak-anak boleh terus tuang dalam mulut bila rasa nak makan sebab ia bertekstur cecair likat dan tak perlu dibancuh. Insya Allah ia boleh bantu anak-anak anda fokus dan bertenaga sampai lah kelas petang. Lagi-lagi bulan puasa ni..

So, korang jangan risau untuk bagi anak-anak korang VIGROW sebab “gula”nya bukan gula bahaya dan tak bagi kesan buruk kepada kesihatan anak-anak korang.

Jadi, cepat bertindak kalau korang nak yang terbaik untuk anak korang. Jangan takut untuk labur duit untuk anak-anak supaya mereka dapat masa depan yang cerah.

ANAK-ANAK SEBENARNYA ASET MAK AYAH. KORANG MELABUR UNTUK ANAK SEKARANG, NANTI KORANG AKAN DAPAT PULANGAN YANG LEBIH BANYAK DIMASA AKAN DATANG.

Comments

Popular posts from this blog

Pengenalan Mengenai Vigrow

Ketahui 5 Tips Berkesan Untuk Anak Mudah Makan Sayur

TIPS PEMAKANAN BERKESAN UNTUK ANAK EKZEMA YANG IBU BAPA MESTI TAHU